Χρησιμοποιήστε τον εξοπλισμό της επιλογής σας. Το Simply λειτουργεί ακόμα και στον υπολογιστή ή το Tablet που έχετε ήδη.
Δεν απαιτεί εγκατάσταση, ρυθμίσεις και επισκέψεις τεχνικών στο χώρο σας. Όλα λειτουργούν αυτόματα.
Έχετε πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα του καταστήματος σας από παντού. Τον υπολογιστή, το Tablet ή το κινητό.
Μπορεί να το χρησιμοποιήσει οποιοσδήποτε, ακόμα και χωρίς καμία απολύτως εμπειρία υπολογιστών.
Δεν έχει αρχικό κόστος αγοράς, βασίζεται σε μια συνδρομή που περιλαμβάνει τα πάντα. Εσείς πληρώνετε μόνο όσο το χρησιμοποιείτε.
Δεν απαιτεί εργασίες αναβάθμισης, συντήρησης και backup. Όλα γίνονται αυτόματα και χωρίς να χρειάζεται να ασχοληθείτε.
Εξυπηρετήστε τους πελάτες σας με ταχύτητα και χωρίς να χρειάζεται να θυμάστε τις τιμές με τη χρήση του Barcode scanner.
Εξυπηρετείστε πολλούς πελάτες ταυτόχρονα, μεταφέροντας συναλλαγές που καθυστερούν σε αναμονή.
Ολοκληρώστε συναλλαγές με περισσότερους από έναν τρόπο πληρωμής, όπως πχ. κάποιο ποσό με μετρητά και το υπόλοιπο με κάρτα.
Διαχειριστείτε τις επιστροφές των πελατών αποτελεσματικά, απευθείας από το περιβάλλον του ταμείου.
Δημιουργήστε προφίλ πελάτη με ταχύτητα από το περιβάλλον του ταμείου για άμεσες ονομαστικές πωλήσεις.
Εσείς περάστε τα είδη από το barcode scanner, τα δημοφιλή είδη λιανικής αναγνωρίζονται αυτόματα, ακόμα και αν δεν τα έχετε περάσει.
Διαχειριστείτε είδη με απεριόριστο αριθμό τροποποιητών μονής ή πολλαπλής επιλογής, πχ. Freddo espresso “Μέτριο” ή “Με Stevia”.
Διαμορφώστε διαφορετικές τιμολογιακές πολιτικές σε είδη ή κατηγορίες για συγκεκριμένους πελάτες ή ομάδες πελατών.
Ολοκληρωμένη εμπορική και οικονομική διαχείριση προμηθευτών με καρτέλες, εισπράξεις, πληρωμές υπόλοιπα κλπ.
Αυτοματοποιημένες προτάσεις σχηματισμού παραγγελιών με βάση τα όρια ασφαλείας ή τη συναλλακτική κίνηση των ειδών.
Ταχύτατος έλεγχος παραλαβών με εύκολο εντοπισμό διαφορών στην παράδοση από την αρχική παραγγελία ή τις τιμές αγοράς.
Μετασχηματισμός των παραγγελιών και των παραλαβών σε τιμολόγια αγοράς με 1 κλικ για άμεση ενημέρωση του συστήματος.
Διαχείριση πελατών με στοιχεία προφίλ για πλήρη κατανόηση των αναγκών και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
Πλήρες ιστορικό αγοραστικής συμπεριφοράς με τα είδη και τη συχνότητα που αγοράζει ο κάθε πελάτης.
Λογιστικές καρτέλες πελατών για ιδιώτες και επαγγελματίες με διαχείριση πίστωσης, εισπράξεων και πληρωμών.
Συμμετοχή πελάτη στο ενσωματωμένο σύστημα συλλογής πόντων Loyalty για τις αγορές του από το κατάστημα.
Εύκολη και γρήγορη διαχείριση όλων των οικονομικών συναλλαγών με όλους τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής.
Δημιουργήστε απεριόριστους τρόπους πληρωμής για τις πωλήσεις και τις λοιπές οικονομικές συναλλαγές της επιχείρησης.
Διαχείριση χρεωστών και πιστωτών για την αυτόνομη παρακολούθηση όλων των “λοιπών” δαπανών της επιχείρησης.
Οργανώστε τα έξοδα σας εύκολα και αποτελεσματικά, καταχωρώντας λογαριασμούς, μικροέξοδα κλπ.
Διαχείριση όλων των απαραίτητων στοιχείων προφίλ των εργαζομένων, όπως στοιχεία επικοινωνίας, τραπεζικοί λογαριασμοί κλπ.
Ασφαλής έλεγχος και διαχωρισμός δικαιωμάτων πρόσβασης χρηστών στο σύστημα ανάλογα με τις αρμοδιότητες του κάθε υπαλλήλου.
Διαχείριση βάρδιας με ταμείο έναρξης και λήξης, καθώς και δυνατότητα εκτάκτων καταθέσεων και αναλήψεων από το ταμείο.
Σύστημα καταμέτρησης και διαχείρισης των ωρών εργασίας των εργαζομένων σε βάρδιες και αναλυτική αναφορά.
Διαχείριση κινήσεων πελατών με καρτέλες αναλυτικών κινήσεων χρέωσης / πίστωσης, καθώς και εξαγωγή καρτέλας σε Excel.
Συμπληρώστε αυτόματα όλα τα στοιχεία των επαγγελματιών πελατών με Online έλεγχο από το σύστημα νομικών προσώπων του Taxis.
Δυνατότητα ενημέρωσης των ηλεκτρονικών βιβλίων της επιχείρησης στην πλατφόρμα MyData της ΑΑΔΕ.
Εκδώστε παραστατικά οποιουδήποτε τύπου, όπως Τιμολόγια εμπορευμάτων, παροχής υπηρεσιών, πιστωτικά, δελτία αποστολής κλπ.
Διαχειριστείτε τα είδη σας κεντρικά, σε ένα σημείο και παρακολουθήστε το απόθεμα σας ανά κατάστημα σε ένα μέρος.
Οι πελάτες σας αναγνωρίζονται από όλα τα καταστήματα σας, εξασφαλίζοντας τους μια ενιαία αγοραστική εμπειρία.
Τοποθετήστε τις παραγγελίες σας κεντρικά και αποφορτίστε τα καταστήματα σας από περιττές διαδικασίες και πιθανά λάθη.
Περιλαμβάνει τηλεφωνική υποστήριξη και καθοδήγηση για να ξεκινήσετε
Χωρίς δέσμευση, χωρίς πιστωτική κάρτα
© 2023 Simly Ηλεκτρονικές υπηρεσίες ΙΚΕ.
Αδειοδοτημένος πάρχος ηλεκτρονικής τιμολόγησης
απο την ΑΑΔΕ.
Λ.Θηβών 339 Αιγάλεω
Τηλ. 211780 2000